Książka: Teoria budowy modeli biznesowych


Teoria budowy modeli biznesowych

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej


Liczba stron: 266
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-7814-856-2
Poleć znajomym:


Polecane w kategorii:

Książka: Zasady zarządzania jakością

Zasady zarządzania jakością
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 978-83-7814-835-7

Książka: Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń

Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 978-83-7814-810-4

Książka: Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and ManifestationsThe reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities...
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 978-83-7814-769-5

Książka: E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wirtualnych

E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wirtualnychW książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia...
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 978-83-7814-765-7

Książka: Co dalej z zarządzaniem?

Co dalej z zarządzaniem?W ślad za zastosowaniami tzw. inteligentnych technologii w przemyśle pojawiają się nowe koncepcje w zarządzaniu publicznym i logistyce społecznej. Można do nich zaliczyć...
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 978-83-7814-760-2